До початку періоду різдвяних і новорічних свят залишився місяць, а це значить, що багато світових компаній вже випустили реклами, присвячені цьому часу. Звичайно, багато хто з них тим чи іншим чином зачіпають тему пандемії коронавірусу і карантину. Але не всі. Хоч би там що, але провідною темою всіх роликів, традиційно, залишаються любов і сімейні цінності.
Tesco
Мережа супермаркетів випустила рекламний ролик, в якому у Санти цього року немає списку неслухняних дітей, та й дорослих. Всі отримають подарунки, адже рік і так був непростим. Серед гріхів, про які розповіли герої ролика, була, наприклад, закупівля великої кількості туалетного паперу.
Myer
Австралійська мережа пропонує цього року влаштувати щось «більше, ніж Різдво». Творці ролика говорять про те, що ми і так багато втратили цьогоріч, тому пропонують надолужити все в різдвяні свята.
Amazon
Компанія вирішила показати, що важливо не здаватися і йти до своєї мети, незважаючи ні на що. Навіть якщо зовнішні обставини не дозволяють нам досягти своєї мрії, завжди можна знайти вихід.
Woodie's
Реклама закликає бути нас добрішими до тих, хто знаходиться поруч з нами.
Coca-Cola
Різдвяний ролик розповідає про силу любові батька до доньки. І ще трошки про те, що іноді щастя полягає в простих, але таких важливих речах.
Disney
Студія розповідає історію однієї іграшки і її господині. І про любов до своїх родичів.
Aldi
Символом різдвяних роликів мережі супермаркетів є Кевін-морквина. У попередніх роликах у нього з'явилися сім'я і діти, а в цього року він всіляко намагається повернутися до них на Різдво.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.
John Lewis
Головна ідея ролика полягає в тому, що світ буде набагато добрішим і щасливішим, якщо кожен з нас подарує іншим трохи любові.