Студія Metro Goldwyn Mayer (MGM) замінила справжнього лева на своїй заставці перед фільмами цифровий копією. На такий крок студія пішла через те, що якість фільмів в значній мірі зросла і вимагає набагато більш чіткої картинки, повідомляє The Guardian.
Відзначається, що лев використовується в логотипі студії з 1924 року, в зйомках брали участь п'ять різних тварин. Разом з тим, в 1957 році для відео зняли лева Лео, який і з'являється на заставках до фільмів MGM відтоді. Але за 64 роки якість фільмів в значній мірі зросла, тому студії потрібна нова картинка.
Передбачалося, що цифровий Лео дебютує перед 25-м фільмом про Бонда, але через постійні переноси це рішення змінили. Тепер нова заставка з'явиться перед картиною «Пес» з Ченінгом Татумом в липні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.