За словами Харебіна, на даний момент показники телеканалу вельми скромні, він знаходиться в кінці другої десятки рейтингу за кількістю телепереглядів. "Бажання нової команди говорити про якісь важливі цінності і суспільний інтерес викликало зрозуміле бажання суспільства вибирати популярний комерційний телепродукт на інших каналах. Тому ми настільки стрімко втратили рейтинг", підкреслив він.
Падіння ж рейтингів призвело до падіння доходів від реклами, які за три роки впали зі 100 мільйонів гривень до 30. Рейтинговими локомотивами каналу на даний момент є новинні програми і спорт.
Читайте повністю інтерв'ю Олега Вергеліса з Олександром Харебіним у свіжому номері тижневика "Дзеркало тижня. Україна".