Більше десяти українських компаній створили «Українську кіно-асоціацію», яка покликана захищати інтереси всього українського кінобізнесу.
Українські кіно-продюсери, дистриб'ютори та представники кінотеатральних мереж 25 січня створили «Українську кіно-асоціацію», повідомляє прес-служба асоціації.
За словами одного з ініціаторів створення асоціації, Дениса Іванова, керівника компанії «Артхаус Трафік», кінобізнес повинен об'єднатися для створення сучасної, конкурентоспроможної індустрії. «Тривалий час Україна залишалася на узбіччі глобального кінопроцесу. На наш ринок зливали, в основному, російські серіали і голлівудські блокбастери - свого продукту не було. Сьогодні потрібно не тільки знімати власне кіно, але і зробити його модним серед українців. Ми хочемо, щоб глядач із задоволенням дивився якісний національний продукт», - сказав він.
У 2012 році «Кіно-Асоціація» зробить ставку на розвиток кінотеатральної інфраструктури. «У цьому році одним з наших пріоритетів буде стимулювання збільшення кількості кіноекранів у країні. Чим більше екранів, тим більше глядачів побачить український фільм, тим прибутковішим стане національний кінобізнес. А значить, з'являться гроші для інвестиції у нові проекти. У кіно кількість перетворюється на якість - це факт», - говорить Ігор Савиченко, продюсер компанії Pronto Film.
У планах «Української кіно-асоціації» - участь у розробці нового законопроекту «Про кінематографію» та «Концепції Державної програми розвитку національної кіноіндустрії на 2012-2017 роки».
До «Української кіно-асоціації» увійшли наступні компанії: Pronto Film, Arthouse Traffic, Film.ua, Postmodern, Kinofabryka, Interfilm Productipn Studio, Digital Cinema Ukraine, Kinotur Digital Intermediate Lab, Patriot Film, «Лінія-Кіно», «Кіноманія», «Синергія». Окрім того, дві громадські організації (Асоціація продюсерів України і АРМА-України) почали процедуру вступу. !zn