Нікому не вдалося навіть наблизитися до Netflix. Він отримав 34 номінації, 17 для фільмів і 17 для серіалів. Грубо кажучи, "Золотий глобус" не важливий. Він лише грає роль провісника, який може показати, що буде з номінаціями на "Оскар". Але що ще він демонструє, так це те, як далеко просунувся сервіс. Netflix, який став головним претендентом на отримання основних нагород, це воістину дивовижне явище, адже ще шість років тому він не випускав оригінальних серіалів чи фільмів.
Netflix почав виробництво власних шоу в 2013 році: "Картковий будиночок", "Помаранчевий – хіт сезону" і "Хемлок Гроув" стали підставами оформити підписку. І хоч про "Хемлок Гроув" всі швидко забули, два інших серіали довели, що Netflix може стати чимось більшим, ніж простим сховищем чужих продуктів. Він міг робити щось своє.
"Багато номінацій дісталося Netflix. "Картковий будиночок", "Помаранчевий – хіт сезону". Насолоджуйся, Netflix, тому що через кілька років ти не будеш таким самовдоволеним, коли Snapchat отримає приз за кращу драму", - заявила Емі Полер під час промови на "Золотому глобусі" в 2014 році.
В той рік Netflix номінувався в шести категоріях, включаючи "Кращий драматичний серіал" для "Карткового будиночка". До 2015 року ця кількість досягла семи. Вражає, але навіть і близько не 34 номінації, які сервіс отримав цьогоріч. Частково це пов'язано з тим, що Netflix вже почав виробляти свої серіали, але ще не перейшов до фільмів. Першим фільмом сервісу стала картина "Звірі без нації" Кері Фукунаги, яка вийшла в 2015, а в 2016 отримала кілька нагород.
Netflix перевершив всі очікування щодо того, чим може бути Netflix. Це найбільша розважальна стримігова платформа в світі, яка з кожним роком привертає все більше уваги. Але він також найбільший розтратник в Голлівуді. Бюджет компанії, що виділяється на виробництво контенту, становить 15 мільярдів доларів на рік. А це більше, ніж у будь-якої іншої подібної компанії. З 2015 року Netflix збільшив свій бюджет на контент на 35%.
Але не все, що виробляє стримінговий сервіс, є якісним продуктом. Уявлення про фільми і серіали Netflix як про посередності стало переважаючим серед критиків. Але більш високі витрати, ніж у інших, і покупка фільмів, з якими інші не хочуть ризикувати (наприклад, "Ірландець" Мартіна Скорсезе), дозволяє Netflix залишатися в гонці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Вже ніхто не жартує про те, що Netflix це джокер в колоді Голлівуду. Він став компанією, яку треба перемогти. Netflix активно виробляє престижні фільми, співпрацює з провідними кінотеатрами Нью-Йорка і Лос-Анджелеса і кращими режисерами в галузі. Навіть Гендиректор Рід Хастінгс у недавньому зверненні до інвесторів зазначив, що Netflix відрізняється від інших. Він заявив, що якщо потокове мовлення це цілий новий світ, то "унікальність компанії залежить в першу чергу від нашого списку фільмів".
Snapchat не отримав номінацію за "Кращий фільм", як пророкувала Полер, але Netflix допоміг народитися епосі потокового мовлення, яка тепер включає в себе Disney і Apple TV Plus - останній з яких також щойно отримав свої перші номінації на "Золотий глобус".