У перший уїк-енд прокату кінострічку "Незламна" прийшли подивитися майже сто тисяч українців.
Зазначимо, що бюджет картини склав 5 млн доларів. Після перших днів прокату українські глядачі залишили в кінотеатрах понад 4,5 млн гривень. І це - в умовах жорсткої конкуренції з блокбастером "Форсаж-7".
Варто відзначити, що кінострічка про легендарну українську жінку-снайпера Людмилу Павличенко перевершила такі гучні голлівудські прем'єри цієї весни як "Дивергент", "Гра в імітацію" з Бенедиктом Камбербетчем і "Незломлений" від режисера Анджеліни Джолі - всі ці фільми теж розповідають глядачам про війну.
Для творців "Незламной" не менш цінною, ніж фінансові показники, є реакція глядача на наймасштабніший український проект - глядачі залишили величезну кількість позитивних відгуків про фільмі в соціальних мережах.
Раніше повідомлялося, що в київському кінотеатрі відбувся допрем'єрний показ фільму "Незламна".