Як підкреслює видання, Netflix може продавати товари зі знаком "Космічні війська" в Європі, Австралії, Мексиці та ряді інших країн. Потенційний конфлікт інтересів виникне тоді, коли ВПС США і стримінговий сервіс почнуть продавати продукцію з однаковим логотипом. У цьому випадку користувачі не зможуть розрізнити, хто продає продукцію, яку вони купують.
Військові подали заявку на реєстрацію товарного знаку тільки в березні 2019 року. Це означає, що якщо вони подадуть в суд, то Netflix зможе підтвердити, що він подав заявку першим. Але навіть якщо стримінговий сервіс програє, йому все одно дозволять продавати продукцію з логотипом, адже серіал є пародійним.
"На даний момент ми не знаємо про конфлікт інтересів з програмою "Космічні війська" Netflix. Ми бажаємо Netflix і продюсерам серіалу всього найкращого в їхньому творчому зображенні новітнього роду військ нашої країни", - прокоментував ситуацію представник ВПС США.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Серіал "Космічні війська" (або "Космічні сили") вийшов на Netflix 29 травня, головну роль у ньому виконав Стів Карелл. Він грає генерала Марка Нейрде, який мріє очолити ВВС. Але замість цього його призначають командиром Космічних сил – спеціального військового підрозділу армії США, створеного за ініціативою Дональда Трампа.