Netflix почне оцінювати популярність серіалів і фільмів по-іншому

20 жовтня, 2021, 14:23 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Новий метод - більш точний, кажуть у компанії

Netflix почне оцінювати популярність серіалів і фільмів по-іншому
© Mollie Sivaram / Unsplash

Стрімінговий сервіс Netflix почне оцінювати популярність фільмів і серіалів за загальною кількістю переглянутих годин, а не за кількістю облікових записів, які затрималися в серіалі більше двох хвилин. Про це повідомляється в листі керівництва Netflix акціонерам компанії.

Компанія показала, як виглядає різниця в рейтингах фільмів і серіалів в залежності від виду метрики.

Перший рейтинг демонструє найпопулярніші кінопродукти за кількістю акаунтів, які дивилися відео мінімум 2 хвилини.

Другий рейтинг відображає загальну кількість годин, протягом яких фільм або серіал відтворювалися.

Related video

В Україну Netflix прийшов 6 років тому, проте весь цей час фільми і серіали можна було дивитися лише англійською мовою. У жовтні 2021 року компанія запустила в Україні локалізовану версію, а також завела сторінки в соцмережах українською мовою. Тепер фільми та серіали доступні не лише з українськими субтитрами, а й з українською озвучкою. Українська стала однією із понад 30 мов, доступних у Netflix.

За матеріалами: ZN.UA / Підготував/ла : Анастасія Дейна
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК