"Близько двох тижнів тому ми збиралися надрукувати номер, над яким працювали вже деякий час... Але говорити про щось ще, коли люди вмирають, лікарі і медсестри ризикують своїм життям, а світ змінюється назавжди – це не ДНК Vogue Italia. Тому ми вирішили відкласти наш проєкт і почати з нуля", - написав головний редактор видання Еммануель Фарнеті.
У пості також перераховані смисли, які редакція вкладає в білу обкладинку журналу. "Білий – це знак поваги. Білий – це переродження, світло після пітьми, сума всіх кольорів. Білий – колір уніформи тих, хто ставить свої життя під загрозу для того, щоб врятувати наші. Він уособлює простір і час подумати, а також залишитися в тиші. Білий - для тих, хто наповнює цей пустий час і простір ідеями, думками, історіями, рядками віршів, музикою і турботою про інших. Білий нагадує час, коли після кризи 1929 року цей бездоганний колір був обраний для одягу як вираз чистоти в сьогоденні і надії в майбутньому. Насамперед: білий - це не капітуляція, а чистий аркуш, що очікує тексту, титульний аркуш нової історії, яка ось-ось почнеться", - додав Фарнети.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
У світі, станом на середу, 8 квітня, зафіксовано 1 431 900 випадків захворювання на COVID-19. Найбільшими епіцентрами поширення коронавірусної інфекції є: США (399 929 випадків), Іспанія (141 942 випадків), Італія (135 586 випадків), Франція (110 070 випадків), Німеччина (107 663 випадки).