Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» став найуспішнішим запуском в історії стрімінгового сервісу Netflix. Як повідомив стрімінг у себе в Twitter, з моменту виходу серіал подивилися 111 мільйонів користувачів.
Серіал вийшов 17 вересня і зміг домогтися цього результату менше, ніж за місяць. Попередній рекорд належав шоу «Бріджертони», який за місяць з моменту виходу подивилися 82 мільйони домогосподарств.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.
Squid Game has officially reached 111 million fans - making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
- Netflix (@netflix) October 12, 2021
«Гра в кальмара» розповідає про групу людей, які через крайню бідність беруть участь в таємному турнірі на виживання. Призом переможцеві стануть 45,6 мільярда вон (38,5 мільйонів доларів). Серіал складається з дев'яти епізодів, режисером і автором сценарію всіх з них став Хван Дон Хек.
Шоу очолило список найпопулярніших серіалів Netflix в 90 країнах світу, його переклали на 30 мов.