«Гамільтон» і «Борат 2» стали самими кількістю переглядів фільмами на стрімінгах у США

05 листопада, 2020, 16:44 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Але все ж найбільше глядачі дивляться фільми, випущені Netflix.

«Гамільтон» і «Борат 2» стали самими кількістю переглядів фільмами на стрімінгах у США
"Борат 2" став дуже популярний в США © Amazon

Фільм Саші Барона Коена «Борат 2» став другим за кількістю переглядів на стрімінгових сервісах в США. Він поступився першістю лише мюзиклу «Гамільтон», повідомляє Variety з посиланням на дані компанії ScreenEngine/ASI.

Компанія щотижня опитує 1200 жителів США у віці від 13 до 64 років про те, які фільми вони подивилися в перші сім днів після їхнього виходу. Перше місце в опублікованому рейтингу зайняв «Гамільтон», випущений Disney +. На другому опинився «Борат 2», а на третьому - «Мій шпигун». Обидва фільми вийшли на Amazon Prime.

Серед стрімінгових сервісів першість все ж належить Netflix: в Топ-30 фільмів увійшло 11 картин, що вийшли на сервісі. На другому місці - Disney + з вісьмома продуктами. У список увійшли чотири фільми Amazon Prime, по два HBO Max і Hulu і тільки одна картина від Apple TV +.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.

Читайте також: Вчені визначили найстрашніший фільм жахів

 

Підготував/ла : Фаина Ваулина
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК