Фільм Саші Барона Коена «Борат 2» став другим за кількістю переглядів на стрімінгових сервісах в США. Він поступився першістю лише мюзиклу «Гамільтон», повідомляє Variety з посиланням на дані компанії ScreenEngine/ASI.
Компанія щотижня опитує 1200 жителів США у віці від 13 до 64 років про те, які фільми вони подивилися в перші сім днів після їхнього виходу. Перше місце в опублікованому рейтингу зайняв «Гамільтон», випущений Disney +. На другому опинився «Борат 2», а на третьому - «Мій шпигун». Обидва фільми вийшли на Amazon Prime.
Серед стрімінгових сервісів першість все ж належить Netflix: в Топ-30 фільмів увійшло 11 картин, що вийшли на сервісі. На другому місці - Disney + з вісьмома продуктами. У список увійшли чотири фільми Amazon Prime, по два HBO Max і Hulu і тільки одна картина від Apple TV +.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.