Як зазначив лідер гурту Андрій Хливнюк, зйомки кліпу тривали майже добу і не обійшлося без курйозів.
"Ми зібралися в павільйоні на вулиці Лепсе. І якщо музиканти почали з'їжджатися на майданчик на дванадцяту годину, постановники, які встановлювали ферми і екрани, працювали з п'ятої ранку. Весь знімальний день був присвячений "Бумбоксу" - ми знімали, точніше, намагалися знімати синхрони. Техніка робила все можливе, щоб не дати нам виконати задумане - все було перевірено десять разів, але як тільки ми починали грати, гасли екрани. Якщо екрани не гасли, зображення, яке з'являлося на них, було розмитим. Якщо гурт був готовий грати, оператор на крані був готовий до зйомки - вимикався комп'ютер, з якого на екрани виводилося зображення", розповідає він.
"Ми підключили генератор, щоб працювати не від мережі. Він пропрацював 10 хвилин і виключився. Знімати ми почали близько восьмої вечора. І хоча команда на майданчику була супер-профі, поки дружина нашого відеорежисера не народила дитину, процес "не йшов". Як тільки наш Артур Радько став щасливим батьком, все запрацювало ідеально. І от як після цього не вірити в забобони?", додав Хливнюк.
Раніше повідомлялося про те, що українська студія Gloria FX і ізраїльський режисер Ваня Хейман отримали нагороду за кращі візуальні ефекти для кліпу "Up & Up" гурту Coldplay.