Витрати на зйомки і спецефекти
Пілотна серія серіалу, яка вийшла у 2010 році, обійшлася НВО у п'ять мільйонів доларів, хоча середні витрати на зйомки одного епізоду в США тоді обходилися в два мільйони. Голова з планування продукції HBO Майкл Ломбардо у 2010 році розповів, що зйомки проводилися в основному на натурі.
Зйомки "Битви біля Чорноводної" обійшлися творцям у вісім мільйонів доларів, їм довелося "випрошувати" додаткові два мільйони, оскільки в них брало участь не тільки велика кількість масовки, але потрібна була дорога комп'ютерна обробка і графіка.
Бюджет шостого сезону склав 100 мільйонів за 10 серій, а вже у восьмому кожен епізод обійдеться в 15 мільйонів.
Спецефекти від'їдають величезний шматок бюджетів. Над візуальними ефектами шоу працює близько 14 підрядників, наприклад, одна з фірм – Rhythm & Hues – допомагала створювати драконів сьомого сезону, над проектом працював 71 співробітник, включаючи 10 аніматорів.
Успіх "Гри престолів" привернув увагу індустрії до жанру "темного фентезі" і змусив інші канали і стримінгові сервіси звернути увагу на схожі проекти. Наприклад, Amazon має намір зняти серіал за "Володарем перснів", який може стати найдорожчим подібним проектом в історії.
Розвиток туризму і тематичний бізнес
Популярність серіалу призвела до того, що локації, на яких проходять зйомки, приваблюють туристів з усього світу. Так, у 2013 році економічний ефект від зйомок у Північній Ірландії оцінювався в 107 мільйонів доларів. Туристи відвідують локації в Хорватії, Ісландії, Іспанії та інших країнах. З'явилася навіть ціла культура так званих set jetters − суперфанів, які заздалегідь викуповують квитки до місця зйомок, щоб опинитися ближче.
У 2015 році мер хорватського Дубровника заявив про те, що зйомки відповідальні за 10% річного притоку туристів у місто.
Не відстають і бренди: наприклад, Adidas випустив спеціальну колекцію кросівок, присвячену "Грі престолів". Spotify спільно з музичним керівником шоу створив музичні профілі 31 найпопулярніших героїв серіалу.
По всьому світу відкриваються тематичні бари і ресторани, також можна придбати велику кількість сувенірної продукції будь-якої спрямованості: від шкарпеток Джона Сноу до книг про кухню Вестероса.
Захист від спойлерів
Фанати з нетерпінням чекають виходу кожного епізоду, але не проти отримати якусь інформацію заздалегідь, тому в мережі з'являється велика кількість спойлерів. У час виходу сьомого сезону НВО піддався хакерській атаці, в результаті якої були викрадені сценарії епізодів, а четвертий епізод навіть злили в мережу. Тому НВО вирішив піти на безпрецедентні заходи для забезпечення безпеки.
Так, актори отримували сценарії, які самознищувалися після зйомок. Більш того, творці навіть зняли кілька варіантів фіналу серіалу і навіть актори не знають, який з них справжній.
Робота з аудиторією
Для того, щоб підігрівати інтерес, НВО весь час придумує нові формати роботи з аудиторією. Наприклад, перед прем'єрою восьмого сезону канал запропонував фанатам пошукати Залізний трон. Всього було заховано шість тронів по всьому світу, всі вони були знайдені.
Фанатів "Гри престолів" втягують і благодійні активності. Приміром, нещодавно офіційні акаунти серіалу оголосили про співробітництво з рядом організацій охорони здоров'я в проектах зі збору донорської крові: "Вестерос стік кров'ю за Залізний трон. Зараз твоя черга".
Британський гурт Coldplay (частково засвітилася серед музикантів Червоного весілля) публікував пародійний ролик про мюзикл за участю акторів серіалу на підтримку благодійного проекту Red Nose Day.