Гастрольний бізнес України переорієнтується на внутрішній ринок

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Гастрольний бізнес України переорієнтується на внутрішній ринок На гастрольному ринку є попит, але немає достатньої пропозиції
За прогнозами промоутерів, всі якісні театральні акції будуть проходити успішно - правда, і ціни на квитки будуть рости.

З-за курсу гривні та відмови західних зірок виступати в Україні гастрольний бізнес переорієнтується на внутрішній ринок. Про це ZN.UA розповів директор агентства BonapArt Володимир Бурцев, коментуючи стан гастрольної індустрії.

"Гастрольний ринок мало-помалу починає оживати, яскравий приклад - "Великий Гетсбі". На ринку склалася ситуація, коли є попит, але немає достатньої пропозиції", - розповів він і додав, що майже всі заявлені в гастрольній афіші заходи вже продаються краще, ніж у травні.

За прогнозами промоутера, всі якісні акції будуть проходити успішно. Правда, і ціни на квитки будуть рости.

"Але, незважаючи на зростання, люди готові витрачати, адже це емоції. Останні роки вітчизняний ринок істотно просунувся в Європу, на Захід. Україна вийшла на артистів категорії "А", ринок став більш орієнтований саме на західних артистів. Але з ситуативних причин багато обірвалося. Ситуація, між тим, складна, але "цікава": у Москві афіша рясніє західними артистами, до "них", незважаючи на всі грізні заяви, їдуть. До нас не їде ніхто. Західні імпресаріо поки навіть не розглядають пропозиції української сторони, до тих пір "поки у вас все не владнається", - розповів Бурцев.

Проте є одиниці, які не слухають рекомендацій своїх "МЗСів", і все-таки приїжджають, навіть у Харків, Донецьк, Луганськ.

"Якщо навесні багато планів порушила політика, тепер - економіка. Через нестабільність курсу і жорстки контракти по проплатам гонорарів прокатник стає заручником економічної ситуації в країні: неможливо спрогнозувати курс долара, неможливо визначити вартість квитків, прибуток, збиток, всі ризики", - підкреслив директор агентства.

Через зрозумілу відсутність імпортного гастрольного "продукту" залишається - місний, в даному випадку столичний. Як свідчить бліц-опитування деяких адміністраторів та представників касового господарства, запити і смаки "воєнного" часу мало відрізняються від того, що вибирали у "мирний час". Головний жанр як і раніше - комедія.

Детальніше про поточний стан гастрольної індустрії читайте в статті Олега Вергелиса "Касовісуперечки" у свіжому номері газети "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі