Італійський дім моди Dolce & Gabbana скасував грандіозне шоу в Китаї після того, як в соціальних мережах була поширена реклама, яку користувачі визнали расистською. Як повідомляє CNN, в мережі також були поширені скріншоти особистого листування Стефано Габбана, в якому той негативно висловлюється про китайців.
Наголошується, що шоу було скасовано за кілька годин до старту після того, як моделі і знаменитості, які повинні були бути присутнім на ньому, почали відмовлятися від участі.
Невдоволення користувачів соціальної мережі викликали рекламні ролики, в яких азіатські моделі намагалися їсти італійську їжу (пасту, піцу і каннолі) за допомогою паличок. Масла у вогонь підлила також публікація особистого листування Габбана, в якому той скаржився на критиків відео і невтішно відгукувався про Китай і китайців.
І Габбана, і модний дім заявили про те, що їхні акаунти в соціальних мережах були зламані. У своєму особистому акаунті дизайнер опублікував знімок, на якому написав "не я" на скріншотах з образливими повідомленнями.
Три 40-секундних ролики були опубліковані на акаунтах будинку моди в Twitter, Instagram і Facebook, а також на каналі сервісу Weibo. Вони повинні були стати рекламою "великого шоу", яке дизайнери називали "даниною поваги Китаю". За їхніми твердженнями, на шоу можна було побачити "сяючий подіум, сучасний стиль і ефектних суперзірок".
Це не перший скандал з Dolce & Gabbana в Китаї. У 2013 в Гонконзі пройшли протести через те, що охоронці одного з магазинів бренду забороняли місцевим жителям робити там фотографії, однак іноземців ця заборона не торкався.