Дизайнер Марк Джейкобс покидає дім моди Louis Vuitton після 16 років співпраці

Поділитися
Дизайнер Марк Джейкобс покидає дім моди Louis Vuitton після 16 років співпраці © forbes.ua
Джейкобс перетворив Louis Vuitton на міжнародний лакшері-бренд з річною виручкою майже 7 млрд євро. Саме Джейкобс свого часу вирішив прикрашати логотипами LV не тільки сумки, але і тканини, спровокувавши справжній бум логоманії. Протягом наступних трьох років створений дизайнером бренд Marc Jacobs перейде до LVMH.

У середу, 2 жовтня, сталося те, чого у світі моди давно чекали і одночасно боялися. Творчий директор Louis Vuitton Марк Джейкобс і голова LVMH Бернар Арно заявили: 16-річна співпраця дизайнера зі старовинним французьким Будинком моди підходить до фіналу.

Контракт Джейкобса завершиться у кінці 2013 року і не буде продовжений. Ще одна новина - протягом наступних трьох років бренд Marc Jacobs перейде до LVMH. Зараз Джейкобсу і його діловому партнерові належить близько 60% акцій, решта - компанії Арно.

Новина про відхід дизайнера не стала сенсацією. Чутки на цю тему ходили ще влітку. Тоді ж називали ім'я головного претендента на значний і відповідальний пост - місце готували Ніколя Гескьєру, який пішов з Balenciaga.

Ще один провісник - у вересні для роботи над лінією аксесуарів було найнято нового дизайнера - Даррена Спазіані, який у 2004-2006 роках працював над чоловічою лінією бренду. У Louis Vuitton зараз свої плани: там хочуть зосередитися на виробництві товарів зі шкіри та розробці ліній сумок і взуття.

З початку своєї роботи у Будинку в 1997 році дизайнер повністю перекроїв філософію бренду - струсив з нього пил минулих років і переорієнтував на створення ліній pret-a-porter. Він перетворив компанію на міжнародний лакшері-бренд з річною виручкою майже 7 млрд євро ($ 9,46 млрд ). На частку Vuitton припадає більше половини операційного прибутку батьківської компанії LVMH.

Гроші своїм роботодавцям Джейкобс заробляв не тільки талантом дизайнера, але і любов'ю до творчих експериментів. Чого тільки варте його співробітництво з неординарними митцями сучасності: Такасі Муракамі, Яйої Кусама, Стівеном Спраузом, Річардом Прінсем, братами Чепмен і багатьма іншими. На його рахунку створення колекції для японської 3D співачки Хацуне Міку.

Саме Джейкобс свого часу вирішив прикрашати логотипами LV не тільки сумки, але і тканини, спровокувавши справжній бум логоманії. Таким чином він завоював любов тих, хто готовий дорого платити за речі тільки в обмін на те, що про їхню ціну дізнається кожен. Дизайнер придумав новий поліхромний логотип Monogram Multicolor, а геніальний архітектор Заха Хадід в 2004 році створила для Louis Vuitton унікальну сумку.

У 2001 році Джейкобс отримав відразу сім престижних нагород CFDA (аналог "Оскара" у моді), в тому числі у номінаціях "Найкращий дизайнер чоловічого одягу" та "Найкращий дизайнер аксесуарів". У 2010 році CFDA визнав його "Найкращим дизайнером жіночого одягу" втретє. !zn

Читайте також:

Бренд Dolce&Gabbana буде ліквідовано

Лондон зберіг титул світової столиці моди

Джон Гальяно подав позов до Christian Dior на 15 млн євро

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі