У Києві приймають знаменитого Кшиштофа Зануссі — класика польського та світового кіно. Цього разу не зйомки чергових філософських кінороздумів. І навіть не викладання в школі телеканалу «Інтер» (куди він був недавно ангажований). Нині — театр. Репетиції у франківців п’єси Еріка-Еммануеля Шмідта «Маленькі подружні злочини» («Злочин на двох»).
Те, що Шмідт нині найпопулярніший театральний хітмейкер, фахівці та глядачі зрозуміли давно. Його твори — «Загадкові варіації», «Розпусник», «Фредерик, або Бульвар злочинів» і звісно «Оскар і Рожева дама» — у репертуарі багатьох театрів Європи та СНД. Лише у Києві — дві «Рожеві дами». Одна краща за іншу. Цього разу (уже наприкінці червня) український глядач познайомиться з відносно новою п’єсою Шмідта. П’єсою, яка є, по суті, бенефісним подарунком будь-якій театральній зірці. Тому що історія на двох: Він і Вона — одна сатана, дві світлі та страхітні повісті. Він — заможний письменник, який нібито втратив пам’ять. Вона — бойова супутниця, яка намагається «переписати» його минуле... Цей «перепис» приведе до шоку не тільки героїв, а сподіваємося, і глядачів. Зануссі на цей благородний художній намір надихнув у Європі художній керівник франківців Богдан Ступка. Передбачалося, що головні ролі зіграють Анатолій Хостікоєв і Наталя Сумська. Та... Не судилося. Тому в головних ролях — Олексій Богданович і Ірина Дорошенко. Зануссі «розминав» п’єсу в Польщі. А до безпосередніх «бойових дій» приступив уже в репетиційному залі Національного театру імені Івана Франка.