«Рекламна війна», яку «Інтер» оголосив каналу «1+1», шкодить всій телеіндустрії України, вважає співвласник і колишній голова ради директорів «1+1» Олександр Роднянський. Аналогічної думки дотримується і акціонер «плюсів» Борис Фуксман, який звинувачує «Інтер» у наданні пільг рекламодавцям на умовах відмови від послуг «1+1».
Роднянський стверджує, що у протистоянні з «1+1» телеканал «Інтер» діє неринковими методами. «Ринкові справедливі правила конкуренції виявилися забутими. Проти «1+1» діють жорстко і неколегіально», — вважає співвласник «1+1».
Водночас Роднянський сумнівається, що подібна тактика принесе «Інтеру» довготривалий успіх. «Граючи проти «1+1», наш конкурент б’ється сам із собою. Ринок і всі його учасники програють», — констатує він.
Аналогічної думки про ситуацію, що склалася, дотримується й інший співвласник «1+1» Борис Фуксман. «Не думаю, що з цієї сутички хтось може вийти переможцем. Можу сказати, що в цілому програє індустрія», — каже він.
На думку Фуксмана, вибір стратегії ціноутворення — прерогатива будь-якої комерційної компанії. «Але використовувати цінову політику в поєднанні з монополією — таким діям запобігають в усьому світі, — нагадує він. — А сьогодні група компаній «Інтер», разом із компаніями «Інтер-реклама» і «Стиль-С», котрі входять до неї, консолідує у своїх руках 65—70% усього ринку, використовує цінову політику для того, щоб іншим гравцям на рику дісталося якнайменше».
Докладніше про ситуацію на українському телевізійному ринку читайте в інтерв’ю Олега Вергеліса з Олександром Роднянським у свіжому номері «ЗН».