Великі рекламодавці у десять разів збільшили витрати на просування у Facebook

Поділитися
Операційний директор соціальної мережі Facebook Шеріл Сандберг повідомляє, що найбільші рекламодавці, які співпрацюють з мережею, збільшили свої рекламні бюджети на просування у Facebook принаймі у 10 разів.
Операційний директор соціальної мережі Facebook Шеріл Сандберг повідомляє, що найбільші рекламодавці, які співпрацюють з мережею, збільшили свої рекламні бюджети на просування у Facebook принаймі у 10 разів.Значне збільшення відбулося після того, як мережа оголосила про реєстрацію 500-мільйонного учасника, а голова Facebook Марк Цукерберг заявив, що тепер для компанії поставлено планку в 1 мільярд користувачів. Сандберг говорить, що деякі компанії збільшили свої витрати на Facebook майжеу 20 разів, при цьому вона зауважила, що розцінки мережа поки не змінювала і піднімати не планує. "Два роки тому ми вперше почали експериментувати з низкою великих брендів. Масові продажі реклами розпочалися близько року тому, зараз ми збільшуємо оберти", - говорить вона. Нагадаємо, що на сьогодні Facebok є приватною компанією і публічно свої фінансові результати не оприлюднює. Марк Цукерберг, голова Facebook, днями заявив, що публічне розміщення акцій Facebook може відбутися до 2012 року. За півтора року, що залишилися до зазначеного моменту, компанія має намір ще більше розширити базу користувачів і залучити до мережі більше рекламодавців. Втім, не всі інвестори впевнені, що 2011 стане для Facebook роком IPO. Зокрема венчурний інвестор Джим Брейер говорить, що за рік компанія на кшталт Facebook навряд чи встигне вийти на IPO, навіть незважаючи на те, що раніше проведені закриті торги акціями Facebook через майданчики SecondMarkter і SharesPost показали стабільний інтерес до паперів. Аналітики SharesPost кажуть, що за останній рік капіталізація мережі досягла майже 25 мільярдів доларів, що практично вдвічі вище торішнього значення. Також Сандберг повідомила, що компанія найближчим часом має намір провести кілька поглинань невеликих спеціалізованих компаній. Паралельно з цим у мережі кажуть, що Facebook розпочинає новий етап свого розвитку, для чого компанія має намір активно розвиватися в таких країнах, як Китай, Японія і Росія. За словами Цукерберга, зараз база користувачів Facebook складає близько 500 мільйонів осіб, проте якщо компанії вдасться реалізувати успішну стратегію у названих країнах, то база мережі легко подолає позначку в 1 мільярд користувачів. У той же час Цукерберг заявив, що компанія буде покладатися на "стратегію органічного зростання" і буде уникати масштабних акцій, спрямованих на зростання бази користувачів різкими ривками. У той же час незалежні аналітики кажуть, що Facebook могла б бути зацікавлена в купівлі низки місцевих соціальних мереж, наприклад китайської Tencent QQ або російської ВКонтакте. Ще одним могутнім драйвером для зростання бази користувачів, за словами Цукерберга, є мобільні технології і в цьому напрямку Facebook також веде активні розробки.

За матеріалами Cybersecurity.ru

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі