Starbucks не збирається виходити на ринок капсульної кави
14 сiчня, 2011, 12:23
Поділитися
Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, не збирається у даний час входити на ринок капсульної кави, який є невеликим, але досить швидко розвивається.Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, не збирається у даний час входити на ринок капсульної кави, який є невеликим, але досить швидко розвивається."Ми не збираємося запускати у виробництво власну кавоварку капсульної кави і капсули для неї", - цитує агентство Reuters представника компанії, яка базується в Сіетлі.
Коментар з'явився через три дні, після того як різні ЗМІ, у тому числі The Wall Street Journal і Reuters, повідомили про плани Starbucks запустити власну лінію машин популярного виду кави.
Капсульна концепція варіння кави зберігає аромат і смак справжнього еспрессо. Капсули являють собою індивідуальні, герметично запаковані контейнери, що гарантують збереження свіжості і аромат свіжомеленої кави протягом декількох місяців.
Тільки у США щорічний ринок капсульної кави за останні 12 років зріс із $12 мільйонів до $500 мільйонів у 2009 році. Корпорація Kraft Foods, яка посідає друге місце у світі за обсягами виробництва продуктів харчування, найбільший гравець цього сегмента ринку. Kraft випускає кавоварку капсульної кави Tassimo і капсули для неї.
Starbucks працює у 44 країнах світу. Компанія на кінець 2009 року володіла більше 16,7 тис. торгових точок по всьому світу.