Starbucks не збирається виходити на ринок капсульної кави

Поділитися
Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, не збирається у даний час входити на ринок капсульної кави, який є невеликим, але досить швидко розвивається.
Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, не збирається у даний час входити на ринок капсульної кави, який є невеликим, але досить швидко розвивається."Ми не збираємося запускати у виробництво власну кавоварку капсульної кави і капсули для неї", - цитує агентство Reuters представника компанії, яка базується в Сіетлі. Коментар з'явився через три дні, після того як різні ЗМІ, у тому числі The Wall Street Journal і Reuters, повідомили про плани Starbucks запустити власну лінію машин популярного виду кави. Капсульна концепція варіння кави зберігає аромат і смак справжнього еспрессо. Капсули являють собою індивідуальні, герметично запаковані контейнери, що гарантують збереження свіжості і аромат свіжомеленої кави протягом декількох місяців. Тільки у США щорічний ринок капсульної кави за останні 12 років зріс із $12 мільйонів до $500 мільйонів у 2009 році. Корпорація Kraft Foods, яка посідає друге місце у світі за обсягами виробництва продуктів харчування, найбільший гравець цього сегмента ринку. Kraft випускає кавоварку капсульної кави Tassimo і капсули для неї. Starbucks працює у 44 країнах світу. Компанія на кінець 2009 року володіла більше 16,7 тис. торгових точок по всьому світу.

За матеріалами: Вести.ру

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі