Польська компанія Central European Distribution Corporation (CEDC), найбільший виробник горілки у світі, відмовилась від участі в конкурсі щодо купівлі української компанії Nemiroff, повідомила CEDC.
Раніше саме CEDC, яка володіє брендами «Зелена марка», Zubrowka, «Журавлі», Parliament, вважалася одним з основних претендентів на Nemiroff.
Як відзначили у CEDC, придбання Nemiroff не відповідає планам польської компанії. Кошти, отримані від продажу дистриб'юторського бізнесу в Польщі, які передбачалося витратити на покупку Nemiroff, будуть спрямовані на максимізацію віддачі від вже здійснених інвестицій, збільшення дивідендів і зниження боргового навантаження, мовиться у повідомленні CEDC.
Як підкреслив президент компанії Уїльм Кері, CEDC вклала понад $ 1,5 млрд протягом останніх трьох років у Росії і розраховує максимізувати віддачу від цих інвестицій.
«Ми вважаємо, що упродовж наступних 3-5 років маємо міцні лідируючі ринкові позиції для участі у зростанні ринку в цьому регіоні, наш менеджмент і надалі буде концентрувати зусилля на тому, щоб максимізувати ці можливості», - зазначив він.
CEDC повідомляла про інтерес до Nemiroff на початку року. Передбачалося, що 80% акцій Nemiroff можуть бути продані CEDC за $ 300 - $ 400 млн дол. У той же час головною перешкодою для угоди ЗМІ називали брак коштів у CEDC, яка не так давно уклала значну угоду щодо купівлі активів у Росії.
Іншими претендентами на Nemiroff, акціонери якого з початку року ведуть пошук покупців, вважається група «Російський стандарт» російського бізнесмена Рустама Таріко. Потенційними інвесторами української компанії також можуть стати американська Brown-Forman, французька компанія Pernod Ricard і польський виробник алкоголю Stock Spirits.
За даними ЗМІ, за Nemiroff його власники (група приватних інвесторів) можуть отримати понад 300 млн доларів.
Холдинг Nemiroff виробляє продукцію на двох лікеро-горілчаних заводах у місті Немирів (Вінницька область). Розлив продукції у Росії здійснюється на потужностях ВАТ «Лікеро-горілчаний завод «Ярославський».
За підсумками 2009 року обсяг виробництва продукції під брендом Nemiroff збільшився на 6,5% у порівнянні з 2008 роком - до 8,2 млн дол. Лідером за зростанням продажу стала Польща. На внутрішньому ринку, в Україні, обсяг продажів Nemiroff за минулий рік збільшився на 10,5% і склав 4,4 млн дол. У 2009 році прибуток Nemiroff склав 38,3 млн доларів, борг компанії - близько 10 млн доларів.
За матеріалами: Лента.Ru , Marketwatch