Interbrand склав рейтинг найдорожчих світових брендів

Поділитися
До десятки найдорожчих брендів світу, згідно з рейтингом складеним агентством Interbrand, увійшли дев'ять американських брендів і один фінський бренд Nokia.
До десятки найдорожчих брендів світу, згідно з рейтингом складеним агентством Interbrand, увійшли дев'ять американських брендів і один фінський бренд Nokia.Найдорожчим брендом стала Coca-Cola, яку аналітики Interbrand оцінили у 70,452 мільярда доларів. Лідируючі позиції компанія утримує з 2001 року. На другому місці опинився софтверний гігант Microsoft (60,895 мільярда), а на третьому - IBM (64,727 мільярда). На думку агентства, перше місце компанії Coca-Cola допомагає зберігати правильна стратегія, яка асоціюється у споживачів з веселощами і свободою духу. "Бренд асоціюється у покупців з веселощами, свободою духу і свіжістю. Незважаючи на те, що компанія постійно розвивається, ці асоціації залишаються незмінними. Ностальгія зміцнює у людей зв'язок з брендом", - відзначає Interbrand. Єдиним неамериканським представником у першій десятці опинилася фінська Nokia, яка розташувалася на восьмому місці. Однак цей бренд подешевшав у минулому році на 15% до 29,495 мільйона доларів. У попередньому рейтингу компанія займала п'ятий рядок. Загалом із сотні найдорожчих брендів свою вартість збільшили 74 торгові марки, подешевшали - 14, ще дві залишилися на рівні 2008 року. Окрім того, до топ-100 увійшли десять новачків - Sprite, Santander, Barclays, Lack Daniels, Credit Suisse, Corona Extra, 3M, Johnnie Walker, Heineken і Zurich. У свою чергу IBM, яка здійснила за дев'ять років 108 стратегічних придбань, зміцнила свій портфель. Сьогодні вартість бренда становить $64 млн 727 тис., що на 7% більше, ніж торік. Третій рядок рейтингу займає Microsoft, який, як повідомляє агентство, зазнав великих втрат у зв'язку зі світовою кризою, однак показав 7% зростання вартості бренду і відновив свої позиції в рейтингу. Згідно з даними агентства до десятки найдорожчих брендів увійшли інтернет-пошуковик Google, багатогалузева компанія General Electric, мережа ресторанів McDonald's, виробник комп'ютерної техніки Intel, виробник стільникових телефонів Nokia, компанія Disney, а також IT-корпорація Hewlett-Packard. Фінська Nokia, яка за рік втратила 3 позиції і опустилася із п'ятого на восьме місце, стала єдиним представником неамериканського ринку у першій десятці рейтингу. У повному списку рейтингу агентства Interbrand значиться 100 брендів компаній.

За матеріалами issuu.com

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі