Головні джерела інформації для українців - телебачення та преса
14 сiчня, 2011, 10:42
Поділитися
Основними джерелами інформації в Україні, як і колись, залишаються ТБ (35%) і преса (28%), частка ж інтернет-аудиторії поки що становить трохи більше 12% сумарного аудиторії українських ЗМІ. При цьому ті, хто шукає інформацію в Інтернет, використовують мережу як додаткове джерело.Основними джерелами інформації в Україні, як і колись, залишаються ТБ (35%) і преса (28%), частка ж інтернет-аудиторії поки що становить трохи більше 12% сумарного аудиторії українських ЗМІ. При цьому ті, хто шукає інформацію в Інтернет, використовують мережу як додаткове джерело.Такі результати дослідження, проведеного компанією TNS Ukraine у четвертому кварталі 2009 року і першому кварталі 2010 року.
Основними джерелами інформації для жителів України, як і раніше, є ТБ (частка ТБ серед сумарної аудиторії основних ЗМІ складає 35% або 15,187 млн. осіб за «середній» тиждень), преса (28% або 12,197 млн. осіб) і радіо (24% або 10,2 млн. осіб).
Частка інтернет-аудиторії становить 12% від сумарної аудиторії всіх ЗМІ (або 5,299 млн. осіб за «середній» тиждень). Якщо детально порівняти пресу та інтернет, як носії, які можна «прочитати», то частка тих, хто читає пресу і шукає інформацію в Інтернет, втричі більше, ніж тих, хто використовує Інтернет як єдине джерело інформації (тобто користуються інтернетом і не читають пресу). А тих, хто отримує інформацію тільки з друкованих ЗМІ, майже у 9 разів більше тих, хто отримує інформацію тільки з інтернет.
Наймасовіша аудиторія українського інтернету - це люди у віці від 20-29 років (32,3%), трохи переважають чоловіки - 51,9%. Дві найбільш масові соціальні групи - студенти, учні (28,3%) і фахівці (19,8%).
Пресу читають більш дорослі люди (найбільший відсоток серед читачів має вік 40-54 років (31%)), жіноча аудиторія перевищує чоловічу на 11,4% і становить 55,7%. Дві найбільші соціальні групи читачів преси - робітники (22,1%) і фахівці (16,6%).