УЕФА включил двух украинцев в топ-50 многообещающих талантов 2021 года

Поделиться
УЕФА включил двух украинцев в топ-50 многообещающих талантов 2021 года Забарный стал основным игроком "Динамо" © Динамо Киев от Шурика
В список вошли игроки "Динамо" и "Шахтера".

УЕФА составил список главных футбольных талантов, за которыми следует следить в 2021 году.

Среди перспективных футболистов оказались два украинца - защитник киевского "Динамо" Илья Забарный и вратарь донецкого "Шахтера" Анатолий Трубин.

18-летний Забарный дебютировал в основе "Динамо" в сентябре, после чего стал основным центрбеком команды и пробился в сборную Украины, за которую провел три матча в Лиге наций.

19-летний Трубин пять раз выходил в основном составе "горняков" в матчах Лиги чемпионов и трижды сохранял свои ворота на замке.

Полный список опубликован на официальном сайте УЕФА.

Ранее сообщалось о том, что Трубин попал в сборную открытий Лиги чемпионов.

Поделиться
Заметили ошибку?

Пожалуйста, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter или Отправить ошибку

Добавить комментарий
Всего комментариев: 3
Текст содержит недопустимые символы
Осталось символов: 2000
Сергей Охременко
31 Января 2023, 10:45
Дякую автору за постановку проблеми мети та змісту освіти. Згоден з тезою у тому, що зміст дисциплін є лише засобом навчання. Це легко аргументувати, наприклад тим, що згідно з дослідженнями після 40 років 90% населення у світі володіє елементарною математикою на рівні 5-го класу (дроби і відсотки). Тобто інші знання та навички, які формувалися ще 5-6 років, не зберігаються, тому що не використовуються. Але елементарну математику вивчають усі лише тому, що вона «розум у порядок приводить», тобто її зміст дозволяє розвинути інтелектуальні здібності. А ось класно-урочна система та традиційні педагогічні технології не дозволяють розвинути комунікативні здібності. Підтримую тезу про переорієнтацію мети та змісту освіти з інформування на розвиток особистості учнів, на розвиток – їх інтелектуальних здібностей (здібностей вирішувати завдання та навчатися), комунікативних здібностей (здібностей ефективної взаємодії в команді), соціально важливих якостей (відповідальності, самостійності, чуйності, організованості) та ініціативності). Але для цього потрібні інші педагогічні технології, націлені на розвиток кожного учня, навіть у класно-урочній системі та у класі з 35-40 учнями. Опис такої технології можна знайти в науковій статті за запитом в інтернеті «Технологія управління синергією класу». Однак, для впровадження таких технологій, насамперед, необхідна інша система мотивації та оцінювання результатів праці педагога. Аде це проблема не лише навчального закладу, а й всього суспільства.
Ответить Цитировать Пожаловаться
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот комментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурная лексика, ругань Флуд Нарушение действующего законодательства Украины Оскорбление участников дискуссии Реклама Разжигание розни Признаки троллинга и провокации Другая причина Отмена Отправить жалобу ОК
Оставайтесь в курсе последних событий!
Подписывайтесь на наш канал в Telegram
Следить в Телеграмме