UA / RU
Підтримати ZN.ua

Boeing 737 Блінкена зазнав критичної несправності при вильоті з Давосу

Держсекретареві довелося змінити літак.

Літак Державного секретаря США Ентоні Блінкена зазнав критичної несправності, пов’язаної з витоком кисню, відтак посадовець був змушений змінити борт, щоб повернутися до Вашингтона з Давосу, пише CNN.

Блінкен і група супроводу посадовця після зустрічей на глобальному саміті в Давосі сіли на Boeing 737 у Цюріху, однак через проблеми на борту змушені були його залишити.

За Блінкеном вилетів інший, менший літак, отож частина групи, яка перебувала разом із держсекретарем, для повернення додому змушена була скористатися комерційними рейсами.

Представник Державного департаменту Метт Міллер заявив, що літак зазнав механічної несправності. 

Це є черговим ударом по колись зірковій, а нині сильно заплямованій репутації Boeing. 5 січня у літака авіакомпанії Alaska Airlines невдовзі після зльоту зірвало заглушку дверей.

На щастя, на кріслах біля дверей ніхто не сидів, тому обійшлося без травмованих. Однак цей інцидент призвів до тимчасового припинення експлуатації всіх літаків 737 Max 9, а авіакомпаніям було надано припис перевірити їх на предмет можливого неправильного складання та ослаблених або відсутніх болтів. Хоча причина цієї аварії все ще розслідується, генеральний директор Boeing Дейв Калхун визнав, що до інциденту призвела помилка Boeing.

Читайте також: Останній інцидент з літаком 737 Max 9 у повітрі став сильним ударом по компанії Boeing — FT

Цей літак Alaska Air є новішою версією 737, ніж той, на якому планував летіти Блінкен. Літак держсекретаря  є старішою моделлю, яка модифікована для використання військовими. Однак нова версія 737, 737 Max, мала низку серйозних проблем задовго до інциденту з Alaska Air цього місяця.

У двох аваріях 737 Max, у 2018 році в Індонезії та на початку 2019 року в Ефіопії, загинули всі 346 осіб, які перебували на бортах. Упродовж 20 місяців  Boeing працював над виправленням недоліку в конструкції, увесь цей час літаки не експлуатувалися.

А у грудні минулого року компанія Boeing звернулася до авіакомпаній з проханням перевірити всі літаки 737 Max на наявність потенційно ослабленого болта в системі керма, що має вирішальне значення для керування літаком у повітрі.