Скандал із використанням незаконного програмного забезпечення на двигунах машин змусив Volkswagen (VW) піти на впровадження заходів щодо поліпшення нагляду за розробкою ПЗ, щоб в майбутньому уникнути будь-яких маніпуляцій із ним, повідомляє агентство Reuters.
VW в ході оприлюднення свого власного розслідування у четвер, 10 листопада, заявив, що планує ввести нову корпоративну структуру.
Голова наглядової ради Ханс-Дітер Петч заявив, що заходи концерну спрямовані, якщо не на запобігання неправочинних дій співробітників в майбутньому, так точно на те, що їм буде вкрай важко обійти нові правила безпеки.
При цьому Петч заявив, що Volkswagen не буде називати імена осіб, причетних до скандалу. За його словами, до обману причетне обмежене число людей.
Петч підкреслив, що з боку концерну було допущено цілу низку помилок в минулому. А головний виконавчий директор VW Маттіас Мюллер заявив, що криза дала можливість компанії ввести давно необхідні структурні зміни.
Також Мюллер повідомив, что VW працює над новою структурою компанії, щоб дати більше влади її регіональним підрозділам і брендам. Докладна інформація про нову структуру буде опубліковано в першому кварталі наступного року.
Раніше британська газета The Financial Times писала, що Volkswagen шкодить своєму іміджу заявами про "дизельний скандал". Як стверджує видання, клієнтів та інвесторів дратують публічні заяви автовиробника. Адже спочатку керівництво концерну заперечувало звинувачення з приводу "дизельного скандалу". "Це далеко не поодинокий випадок, це всього лише одна з серії помилок, які боляче вдарили по VW", - говорять експерти.
Раніше видання The Financial Times повідомило, що відносно Volkswagen відкрито нову справу -концерн запідозрили в ухиленні від сплати податків.
Крім того, як писала британська газета The Telegraph, акціонери подадуть багатомільярдні позови проти Volkswagen. Так, фінансова група Bentham очолила інвесторів VW, щоб відсудити у нього 40 мільярдів євро через недавній скандал з фальсифікацією тестів на викид забруднюючих речовин двигунами.
Німецький автоконцерн зараз знаходиться в центрі кількох скандалів. Двоє з них були виявлені американськими регуляторами – порушення пов'язані з надмірними викидами оксидів азоту. Один скандал торкнувся 11 млн автомобілів з трилітровими двигунами. Другий торкнувся 85 тисяч машин з двигунами меншої потужності.
У Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів. У зв'язку з цим у третьому кварталі збитки німецького концерну досягли 3,5 млрд євро на тлі "дизельного" скандалу.
Докладніше читайте у лонгріді DT.UA - "Что хорошо для Volkswagen, плохо для Германии?".