UA / RU
Підтримати ZN.ua

Виробник шампанського Moet Hennesy погодився продавати його в Росії під виглядом «ігристого вина»

Компанія погодилася виконати вимоги нового російського закону, який суперечить законодавству ЄС і здоровому глузду.

Компанія Moet Hennesy, виробник шампанського Moet & Chandon, Dom Perignon і Veuve Сlicquot, погодилася маркувати експортовані в Росію пляшки як «ігристе вино». Про це інформагентство Bloomberg повідомило в неділю, 4 липня, з посиланням на заяву компанії.

Менеджмент Moet Hennesy пішов на цей крок заради збереження російського ринку, виконавши вимогу нового закону, підписаного президентом РФ Володимиром Путіним.

Зміни будуть внесені на задню етикетку пляшки. Після вирішення низки логістичних питань поставки в Росію будуть відновлені.

Про їх припинення один з найбільших світових виробників шампанського повідомив минулого тижня.

Згідно із затвердженими в Росії змінами до закону про регулювання алкогольної продукції, «шампанським» дозволено називатися лише винам виробництва РФ. Іноземну продукцію, в тому числі вина з французької провінції Шампань, у Росії можна продавати тільки під назвою «ігристе вино».

Читайте також: Вірменія відмовиться від назви «коньяк» за три мільйони євро

Відзначимо, що ця новела російського закону суперечить не лише здоровому глузду, а й із законодавству ЄС, яким регулюється якість сільськогосподарської продукції.

Україна, підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, взяла на себе зобов'язання відмовитися від використання захищених географічних назв. Зокрема, вироблені в Україні бренді й ігристі вина з 2023 року не можна буде називати «коньяком» і «шампанським». Крім того, з 2026 року назви «мадера», «херес», і «кальвадос» застосовуватимуться виключно до продукції конкретних виробників.

Детальніше читайте в матеріалі Дмитра Нікулеско «Прощавай, коньячк, і здрастуй, укрньяче» в ZN.UA.