Адміністрація соціальної мережі Twitter заявила про те, що більше не буде приймати заявки на рекламу від контрольованих державою новинних медіа. У Twitter розповіли агентству Reuters, що зміни в рекламі не пов'язані з призупиненими акаунтами, які намагалися підірвати протести в Гонконзі.
Минулого тижня офіційне китайське інформаційне агентство Xinhua і державна телекомпанія China Global Television Network (CGTN) заплатили за просування відеороликів, в яких протести в Гонконзі показувалися як насильницькі, і заявили, що жителі Гонконгу хочуть, щоб демонстрації припинились, повідомляє Twitter Transparency Centre.
У Twitter сказали, що у компанії немає даних про те, який дохід отримує від реклами, яку оплачують контрольовані державою ЗМІ.
Протести у місті спалахнули в середині червня, у найбільшій акції протесту брали участь майже два мільйони людей. Жителі Гонконгу виступали проти прийняття закону про екстрадицію підозрюваних у порушенні закону осіб до материкового Китаю, вважаючи, що він може бути використаний для передачі в руки китайського правосуддя дисидентів і несправедливо переслідуваних людей.
Уряд відмовився від ратифікації проєкту закону, проте тепер демонстранти вимагають розгляду справи про жорстокість поліції, демократичних реформ і відставки Керрі Лем.
Докладніше про ситуацію в Гонконзі читайте в статті Наталії Бутирської "Гонконг: територія свободи під китайським ковпаком" у тижневику "Дзеркало Тижня. Україна".