ЄС посилить контроль за цифровими гігантами, повідомив єврокомісар з внутрішнього ринку Тьєррі Бретон в інтерв'ю Financial Times.
Нові правила торкнуться Apple, Google, Amazon і Facebook.
«Ми повинні краще контролювати ці компанії», - заявив єврокомісар.
Він також додав, що країни ЄС зібралися забезпечити собі нові повноваження, що дозволить протистояти верховенства великих компаній на ринку в разі загрози інтересам користувачів або більш дрібних конкурентів.
Тьєррі Бретон сказав, що Брюссель планує ввести систему рейтингів, за допомогою якої зацікавлені сторони могли б оцінювати дотримання цифровими компаніями податкових вимог, а також реакцію на незаконний контент.
«У користувачів цих платформ є відчуття, що компанії занадто великі, щоб піклуватися про клієнтів», - зазначив Бретон.
За словами Бретона, нові правила будуть розроблені до кінця зими 2020 року
Раніше ЄС вже розробляв заходи щодо великих цифрових компаній за нездорову конкуренцію на ринку Європи.
Закриті на карантин магазини і Коронавірусние обмеження змусили жителів різних країн світу більше купувати онлайн. При цьому загострилися і проблеми електронної торгівлі, що були до загального локдауна.
«Якщо ви, читачу, думаєте, що торговці в цивілізованих країнах не пустують в Інтернеті, то сильно помиляєтеся», - пише для ZN.UA редактор відділу макроекономіки і бізнесу Сергій Следзь.
Уважне вивчення дослідження компанії KPMG «Споживачі і нова реальність», проведеного в травні-червні 2020 го в 12 розвинених країнах серед більш ніж 12000 споживачів, і доповіді секретаріату Світової організації торгівлі (СОТ), дає розуміння не тільки загальних тенденцій, а й проблем.