UA / RU
Підтримати ZN.ua

Індонезія затримала танкер під прапором Ірану за незаконне перевезення нафти — Reuters

Танкер змінював дані автоматичної ідентифікаційної системи, щоб уникнути виявлення.

Берегова охорона Індонезії затримала танкер під іранським прапором, підозрюваний у причетності до незаконного перевантаження сирої нафти, і пообіцяла посилити морське патрулювання. Про це повідомляє Reuters.

Танкер MT Arman 114 перевозив 272 569 метричних тонн легкої нафти вартістю 304 мільйони доларів США.

Агентство морської безпеки Індонезії повідомило, що великий нафтовий танкер підозрюється в перевантаженні нафти на інше судно без дозволу.

Танкер затримали після того, як його помітили під час передачі нафти на судно MT S Tinos, повідомив голова агентства Аан Курніа.

За словами Курніа, судно MT Arman підробляло дані автоматичної ідентифікаційної системи (AIS), аби показати, що воно знаходиться в Червоному морі, хоча насправді перебувало в іншому місці. 

"Тож схоже, що вони вже мали злий намір", - сказав він, додавши, що судно також скидало нафту в океан, порушуючи екологічне законодавство Індонезії.

Затримано капітана танкера, 28 членів екіпажу і трьох пасажирів, які були членами родини офіцера служби безпеки на борту.

Після того, як обидва танкери спробували втекти, берегова охорона зосередила переслідування на Arman за підтримки малайзійської влади, коли судно зайшло в їхні води, сказав Курніа.

Курніа пообіцяв, що берегова охорона Індонезії за підтримки інших органів влади посилить патрулювання у своїх водах.

За його словами, танкер Tinos мав бути списаний на металобрухт у 2018 році. Згідно з судноплавною базою даних Equasis, він був побудований у 1999 році, тоді як Arman - у 1997 році.

Читайте також: ВМС США завадили Ірану захопити нафтові танкери в Оманській затоці

"Тіньовий" флот танкерів, що перевозять нафту з Ірану, Росії та Венесуели, які перебувають під санкціями, переправляє вантажі через Сінгапурську протоку, щоб уникнути виявлення. Ризик розливів нафти та аварій зростає, оскільки за останні кілька років до непрозорої паралельної торгівлі долучилися сотні додаткових суден, деякі з них не мають страхового покриття.