UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook і Twitter показали масштаб втручання Росії у вибори США

Ці дані з'явилися перед слуханнями в Сенаті США під час яких представники соцмереж будуть свідчити у "російській справі".

Зареєстровані користувачі Росії розмістили протягом двох років у соціальній мережі Facebook близько 80 тисяч записів, спрямованих на "розкачку" громадської думки в США. Аудиторія публікацій, поширених в інтересах Росії, склала 126 млн американських користувачів, що складає близько 40% жителів країни, передає Reuters.

Більшість постів стосувалися гострих політичних і соціальних тем. Серед них - расові відносини та право на зброю. Пости були розміщені в період з червня по серпень 2015 -2017 року.

У свою чергу Twitter повідомляє, що ідентифікував 2752 фейкові облікові записи, що набагато більше, ніж заявлена раніше кількість – 201. За словами представника компанії, облікові записи, пов'язані з російськими тролями, опублікували близько 1,4 мільйонів повідомлень про вибори 2016 року. Компанія Twitter надала американським законодавцям імена всіх фейкових акаунтів.

В Google заявили, що виявили витрати на суму близько 4700 доларів США на рекламу, пов'язану з Росією, під час виборчого періоду в 2016 році.

Як зазначає видання, такі дані з'явилися перед слуханнями в Сенаті США, які мають відбутися 1 листопада, і під час яких також будуть свідчити представники Twitter і Google.

Як повідомлялося раніше, на цьому тижні керівники з Facebook, Twitter і Alphabet дадуть свідчення в трьох комітетах Конгресу щодо ймовірних спроб Росії поширити дезінформацію до і після президентських виборів в США в 2016 році.

Також Великобританія попросила у Facebook надати інформацію про яку-небудь оплачувану активність пов'язаних з Росією акаунтів Facebook під час референдуму 2016 року про членство Великобританії в ЄС і дострокових парламентських виборів 2017 року.