UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Алмаз-Антей" вимагатиме від ЄС компенсацію за санкції та "експеримент" по збитому над Донбасом MH17

Російський концерн оцінив "експеримент" у 10 млн рублів.

Генеральний директор російського державного концерну "Алмаз-Антей" Ян Новіков заявив, що компанія включить понесені збитки від введених проти нього санкцій з боку Євросоюзу, а також витрати на "дослідження" зі з'ясування причин катастрофи збитого над Донбасом малайзійського "Боїнга" в позовну заяву про анулювання санкцій, яке подано в загальний суд Євросоюзу в Люксембурзі.

"Нашою метою не є пошук винних у трагедії - це завдання кримінального розслідування. Наше завдання досить зрозуміла і вузька: ми є компанією, яка зазнала фінансових втрат. Наша мета - довести, що введені проти нас санкції не мають під собою жодних підстав і повинні бути зняті", - сказав Новіков.

Загальна цифра фінансових втрат не повідомляється, але рахунок іде, ймовірно, на мільйони доларів. Однак "Алмаз-Антей" зазначає, що "експеримент" за збитого над Донбасом MH17 коштував 10 млн рублів.

Читайте також: Опублікований звіт України по розслідуванню катастрофи "Боїнга"

Нагадаємо, 13 жовтня відбулася презентація доповіді Ради безпеки Нідерландів, згідно з яким літак рейсу MH17 був збитий ЗРК "Бук" російського виробництва. У той же час, в доповіді не названі відповідальні за запуск цієї ракети.

Однак після оприлюднення доповіді голова Радбезу Нідерландів заявив, що "Боїнг" збили з території, підконтрольній бойовикам. "Межі території були досить нестійкими, але це була область, контрольована проросійськими бойовиками", - сказав він.

Радбез Нідерландів дійшов висновку, що в України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над територією конфлікту в східній частині країни в якості запобіжного предосторожності.

У той же час українська сторона зазначає, що на момент аварії MH17 Україною були дотримані всі рекомендації стосовно безпеки польотів, оскільки управління повітряним простором узгоджується з європейською системою і відбувається відповідно до вимог ICAO.