UA / RU
Підтримати ZN.ua

Зміни в пенсійній справі: як повідомити ПФУ

Це можна зробити онлайн.

Попри війну, яку розв'язала РФ, українці продовжують отримувати пенсії та соціальні виплати. Іноді у пенсіонера можуть змінитися документи або особисті дані. Про зміни у пенсійній справі потрібно повідомити Пенсійний фонд України (ПФУ). Фахівці Головного управляння Пенсійного фонду України у Донецькій області розповіли, як це зробити.

Коли треба повідомити ПФУ про зміни у пенсійній справі

У ПФУ пояснили, що внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.

Читайте також: Пенсійне посвідчення: як відновити втрачений документ

Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган ПФУ:

Пенсіонер має повідомити про ці обставини ПФУ в 10-денний термін.

Чи можна внести зміни до пенсійної справи онлайн

Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі е-послуг ПФУ необхідно:

На вебпорталі можна подати наступні види заяв для внесення змін до пенсійної справи:

Нагадаємо, чи може пенсіонер відмовитися від пенсії. Відповідно до закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», призначаються такі види пенсій: за віком; по інвалідності; у зв’язку з втратою годувальника та за вислугу років