UA / RU
Підтримати ZN.ua

Зеленський ввів в дію рішення РНБО щодо авіапрому

Держава буде стимулювати контракти з ДП "Антонов".

Президент України Володимир Зеленський ввів в дію рішення Ради національної безпеки та оборони про розвиток авіабудівної галузі.

Про це повідомляється в указі №268/2021.

Рішення Ради передбачає затвердження державної цільової програми розвитку авіаційної промисловості та плану відновлення нормальної роботи Харківського державного авіаційного виробничого підприємства.

Також Кабмін повинен розглянути можливість реалізації довгострокових масштабних проєктів, які можуть стати поштовхом для авіапрому. Вони включають в себе створення національної авіакомпанії і проєкт "Повітряний старт", який передбачає використання авіації як першого ступеня для космічних ракет.

Читайте також: За рік українська армія отримала 50 літаків та вертольотів

Уряд повинен буде розробити механізми стимулювання авіакомпаній замовляти літаки Ан, такі як лізинг, компенсація ставки за кредитами, податкові пільги та т.п.

Міноборони доручено включити в програму розвитку озброєння закупівлю бойових літаків, вертольотів, безпілотників, військово-транспортних літаків Ан-74 й Ан-178.

Раніше повідомлялося, що основні засоби держпідприємства "Антонов" зношені майже на 80%, і потребують системного оновлення, заявив президент "Антонова" Олександр Донець.

Він повідомив, що програма модернізації виробництва держпідприємства на 2019-2022- рр., Розроблена спільно з Українським науково-дослідним інститутом авіаційних технологій, вже повністю готова.

Також повідомлялося, що Державна служба надзвичайних ситуацій планує закупити у ДП "Антонов" два літаки Ан-178 і літак Ан-32 (П) на 4 млрд грн, а міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський розповів про зацікавленість Туреччини в будівництві стратегічних транспортних літаків, тому Україна запропонувала турецькій стороні профінансувати добудову другого вантажного літака АН-225 "Мрія".

Також повідомлялося, що на зовнішніх контрактах ДП "Антонов" заробляє "Спецтехноекспорт" і посередники. Детальніше про стан українського авіапрому читайте в статті "Авіабудування судного дня..."