UA / RU
Підтримати ZN.ua

Збій у мережі «Київстар» вплинув на роботу сервісів Vodafone

У Vodafone пояснили, як вплинув збій в одній мережі на іншу.

Мобільний оператор Vodafone заявив про значне збільшення навантаження на систему приймання платежів. У пресслужбі оператора пояснили, що так сталося через масштабний збій у роботі «Київстару».

«У зв’язку з технічною аварією та зупинки роботи мережі на боці «Київстару», спостерігаємо сплеск трафіку на системах Vodafone. У тому числі є значне збільшення навантаження на систему приймання платежів. Через це можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення», – зазначили у пресслужбі у відповідь на один з коментарів у Facebook.

У компанії зазначили, що технічні спеціалісти мережі працюють над тим, аби в максимально короткі терміни виявити та вирішити проблему і відновити штатну роботу процесингу з приймання платежів.

Читайте також: «Монобанк» відбив хакерську атаку

Нагадаємо, з самого ранку 12 грудня абоненти «Київстару» не можуть скористатись мобільним зв’язком чи інтернетом. Ба більше, користувачі мережі не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг. Крім того, цей збій матиме певний вплив на роботу деяких терміналів та банкоматів «Приватбанку», але не на всю мережу.

Причиною збою стала хакерська атака. У Мінінфраструктури сподіваються повернути абонентам зв’язок через чотири-п’ять годин. У «Київстарі» запевнили, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. У компанії пообіцяли надати компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами.