UA / RU
Підтримати ZN.ua

Вступна кампанія: як скористатись консультаційною лінією МОН

Абітурієнти можуть отримати необхідно інформацію онлайн.

Попри війну, в Україні триває вступна кампанія. Роботу консультаційної телефонної гарячої лінії Міністерства освіти і науки (МОН) та чат-боту для запитань про вступ 2024 продовжили. У пресслужбі МОН розповіли, як абітурієнти можуть ними скористатися.

У відомстві зазначили, що абітурієнти, які мають запитання щодо вступної кампанії, можуть звертатися на гарячу лінію МОН за номером 0 (800) 50-45-70 або писати на пошту vstup2024@mon.gov.ua

Читайте також: Перехресний вступ до магістратури: що треба знати абітурієнтам

У МОН пояснили, що отримати консультацію можна з понеділка до четверга з 09:00 до 17:00 та в п’ятницю з 09:00 до 16:45.

«Також для допомоги вступникам на сайті МОН працює чат-бот. Консультації в сервісі доступні: понеділок-четвер з 09:00 до 17:00, пʼятниця – з 09:00 до 16:00. Важливо: мова чат-бота відображатиметься мовою налаштування вашого браузера», – йдеться у повідомленні.

Вступники також можуть отримати технічні консультації з питань реєстрації е-кабінетів і подання е-заяв в ДП «Інфоресурс».

Консультаційна підтримка ДП «Інфоресурс» працює до 31 жовтня. Графік роботи:

Вступна кампанія виходить на фінішну пряму — вже незабаром вступники дізнаються, хто з них став щасливим власником студентського квитка. Про перші підсумки вступної кампанії читайте в тексті Оксани Онищенко «Вступ-2024. Чого хочуть абітурієнти і чого – держава?» на ZN.UA.