Генпланом розвитку Києва передбачено будівництво чотирьох тунелів і нових станцій метро на двох гілках. Про це повідомив керівник групи розробників нового генплану столиці, начальник комунальної корпорації "Інститут генерального плану Києва" Сергій Броневицький.
За його словами у Генплані для вирішення проблеми транспортних заторів у столиці заплановано будівництво чотирьох тунелів.
"Два з них - Північний і Південний - пройдуть під Дніпром. Північний простягнеться від Кільцевої дороги на Оболоні на Троєщину. Зараз ведеться обговорення, буде це тунельний чи мостовий перехід. Але за попередніми оцінками, тунель будувати дешевше - міст перекриє зелену зону на Троєщині, виникне питання компенсації вартості власникам їхніх земельних ділянок", - зазначив розробник, пише "Коммерсант-Украина".
"Південний тунель продовжить вулицю Заболотного і піде на Південні Позняки. Окрім цього, заплановано тунельний перехід, що продовжує Подільський мостовий перехід від вулиці Фрунзе до вулиці Чорновола. Ще один тунель, який буде побудовано, - це продовження нового залізничного мосту з Наддніпрянського шосе на вулицю Саперно-Слобідську протяжністю 1,5 км. Але в генплані не вказано, коли ці проекти будуть реалізовані", - розповів Броневицький.
- Центр Києва хочуть зонувати і обмежити новобудови 16 поверхами
"Це станеться тільки тоді, коли будуть знайдені необхідні кошти, а також прийнято нове законодавство щодо концесії. Зазначу, що передбачається і будівництво тунелю від площі Перемоги до станції метро "Лівобережна". Але це дуже дорогий проект, на нього необхідно близько 7 мільярдів гривень, тому говорити щось з приводу його реалізації рано", - уточнив чиновник.
Він також розповів, що у найближчі два-три роки планується добудувати три станції метро на Сирецько-Печерській лінії до проспекту Правди на Виноградарі.
"Що стосується п'ятої, Вишгородсько-Дарницької гілки, то вона пройде від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Але це перспектива на період після 2025 року. Зараз генплан передбачає активне будівництво четвертої лінії метро на Троєщину. Окрім того, ми хочемо добудувати метро на Теремки з поворотом гілки на Теремки-2 з двох станцій", - уточнив Броневицький.
"Ми також продовжимо розвивати швидкісний трамвай - діюча на лівому березі лінія буде продовжена на південь, з виходом на Південні Осокорки", - розповів він. !zn
Читайте також:
З червня по серпень киян просять не користуватися переходом з зеленої на червону гілку метро
Метро на Троєщину у Києві запропонували побудувати за рахунок податку на доходи фізичних осіб
На Шулявці у Києві хочуть побудувати нову кільцеву розв'язку