В Україні трудова книжка є важливим документом при виході на пенсію. Саме цим документом можна підтвердити стаж, який набула людина до 1 січня 2004 року. Бувають випадки, коли у трудовій книжці є помилки в імені, прізвищі або по батькові людини. У Пенсійному фонді України (ПФУ) розповіли, як можна виправити такі помилки та хто це має робити.
У ПФУ наголосили, що порядок заповнення трудових книжок визначено Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58.
«Прізвище, ім’я, по батькові працівника (ПІБ), зазначені в трудовій книжці, мають відповідати ПІБ за паспортом. У разі наявності розбіжностей щодо написання ПІБ до трудової вносяться зміни», – наголоси у ПФУ.
Так, відповідно до п. 2.13 Інструкції зміна запису, зокрема про ім’я, вноситься на першій сторінці трудової книжки: однією рискою закреслюють ім’я, що внесено з помилкою, і записують правильне.
На внутрішньому боці обкладинки зазначають відповідні документи, що є підставою для внесення зміни, які завіряються підписом уповноваженої особи, печаткою підприємства або відділу кадрів.
У ПФУ додали, що такі виправлення може зробити уповноважена особа за останнім місцем роботи на підставі документа працівника, у цьому разі із зазначенням його номера та дати видачі.
Раніше ми писали, як додати відомості про трудову діяльність в електронну трудову книжку та хто має це робити.