UA / RU
Підтримати ZN.ua

В день катастрофи літака МАУ вилетіли ще два авіалайнери — ЗМІ

До і після літака МАУ з аеропорту вилетіли ще два літаки. На місці МАУ міг опинитися один з них.

Рейс компанії МАУ PS752, який зазнав краху, був не єдиним в цей день, 8 січня. Про це інформує турецьке видання Takvim.

За даними видання, у цей фатальний ранок за маршрутом Тегеран-Стамбул слідували ще два авіарейси компаній "Турецькі авіалінії" і компанії Atlasjet.

"Літак номер рейсу KK1185 Atlasjet готувався до вильоту на той же час, що і літак МАУ ... На записах також було відображено, що рейс TK873 "Турецьких авіаліній" вилетів за 9 хвилин до вильоту літака МАУ", - наголошується в повідомленні.

До тексту надані скріншоти, на одному з них видно, що літак "Турецьких авіаліній" рейсу TK873 на Стамбул повинен був вилетіти о 04.45, вилетів о 05.06, літак рейсу МАУ PS752 на Київ повинен був вилетіти о 05.15, тоді ж і вилетів. Літак Atlasjet рейсу KK1185, який також повинен був вилетіти о 05.15, вилетів о 05.17.

https://www.takvim.com.tr/

Видання припускає, що двохвилинне запізнення літака Atlasjet могло мати важливе значення.

Слід зазначити, що з посиланням на МАУ раніше повідомлялося про те, що літак не вилетів вчасно, а затримався майже на годину. За даними авіакомпанії, він повинен був вилетіти о 05.15, але вилетів о 06.12 через необхідність, яка виникла в процесі підготовки до польоту.

Вранці 8 січня в Ірані зазнав аварії Boeing 737 "Міжнародних авіаліній України", що летів з Тегерана в Київ. В авіакатастрофі загинуло 11 громадян України – двоє пасажирів і дев'ять членів екіпажу. Крім українців на борту літака перебували громадяни Ірану, Канади, Німеччини, Великобританії, Швеції та Афганістан: всього 176 осіб. Більшість пасажирів були іранцями або громадянами інших держав іноземного походження. Серед них було багато студентів та співробітників університетів.

Спершу Іран заперечив свою причетність до катастрофи, відразу заявивши про технічну несправність літака Boeing 737 2016 року випуску, що пройшов техобслуговування за день до вильоту.

Однак 11 січня командувач аерокосмічними силами Корпусу вартових Ісламської революції Амір Алі Хаджізаде взяв на себе всю відповідальність за катастрофу. Згідно з офіційною версією, цивільний борт збили помилково.

Детальніше про катастрофу і ситуацію на Близькому Схід читайте в матеріалі Сергія Немирича "Високосний жах 2020" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".