UA / RU
Підтримати ZN.ua

SkyUp, МАУ та Wizz Air повністю відновили продаж квитків

Небо України відкрите для польотів, у тому числі міжнародних.

Українське небо залишається відкритим, а аеропорт "Бориспіль" та решта міжнародних аеропортів країни працюють у штатному режимі.

Про це в ефірі програми "Право на владу" заявив директор аеропорту "Бориспіль" Олексій Дубрєвський.

Директор аеропорту повідомив, що авіакомпанії SkyUp, МАУ та Wizz Air до вечора понеділка, 14 лютого, повністю відновили продаж квитків.

Раніше авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України"відправила 5 літаків Boeing 737-800 до Іспанії на вимогу лізингодавців.

На тлі заяв про можливе повномасштабне вторгнення Росії 16 лютого лізингодавці почали вимагати від українських авіаперевізників якнайшвидшого повернення літаків на територію ЄС.

Нідерландська компанія KLM скасувала всі свої рейси до України, а Turkish Airlines дозволила пасажирам, які придбали квитки на рейси до України до 13 лютого, повернути чи обміняти їх.

Читайте також: У Зеленського запевняють, що Україна не закриватиме небо

Через вимоги власника повітряного судна в Україну вже не пустили рейс SkyUp Фуншал (Мадейра, Португалія) - Бориспіль (Україна). Близько 180 пасажирів висадили у Молдові.

Кабінет міністрів ухвалив рішення про виділення 16,6 млрд грн для забезпечення безпеки польотів в Україні для страхових та лізингових компаній.

Авіасполучення з Україною опинилося під питанням через загрозу російського вторгнення. Швейцарська авіакомпанія Swiss, австрійська Austrian Airlines та нідерландська KLM відмовилися від нічної стоянки літаків у Києві, посилаючись на «операційні причини». Напередодні літак української компанії SkyUp, який виконував рейс за маршрутом Фуншал (Португалія) – Бориспіль (Україна) здійснив вимушену посадку в аеропорту Кишинева через заборону лізингодавця сідати в Україні.

Причина фактичної зупинки авіасполучення – неможливість покриття страхових ризиків, пов'язаних із війною. Такі страхові випадки не покриває жоден страховик, який працює з авіаперевізниками, оскільки значна частина літаків (зокрема національного перевізника), що використовуються авіакомпаніями, надана їм за умов лізингу – порушення умов страхування їм прирівнюється до втрати повітряного судна.

Фінансові гарантії держави покликані заспокоїти авіаперевізників, але навряд чи такий захід виявиться дієвим, адже для здійснення польотів компанії потрібен договір страхування, а не держгарантії.