UA / RU
Підтримати ZN.ua

«ПриватБанк» повністю відновив роботу своїх сервісів

Кажуть, що зі збоями впоралися.

Зі збоями справились і система ПриватБанку працює. Про це повідомили на сторінці банку у Facebook.

«Наші поважні клієнти, ми розуміємо всі недавні незручності. Дякуємо за розуміння і, що ви з нами», - йдеться у повідомлені.

Вчора, 29 квітня, десь близько 15-ої години банк повідомив про проблему з оплатою банківськими картками, зауваживши, що лише частина транзакцій була охоплена цим збоєм.

Читайте також: Пенсійний фонд припинив нарахування виплат деяким пенсіонерам на картку Приватбанку — роз'яснення ПФ

Раніше повідомлялося що співзасновник Monobank Олег Гороховський поінформував, що клієнти банку зіткнулися з проблемами при знятті готівки у «приватівських» банкоматах. Також проблеми виникли з оплатою в терміналах та переказами.

У пресслужбі «ПриватБанку» зауважили, що технічної проблеми з боку банку не було – проблеми виникли через збій на стороні платіжних систем. У «Приваті» зазначали, що термінали інших банків також працювали з перебоями. Про те, що збої в роботі «ПриватБанку» вдалося усунути, повідомили о 17.30. Тобто проблеми із транзакціями тривали кілька годин.