UA / RU
Підтримати ZN.ua

Повірка лічильників води: куди треба звертатися мешканцям Києва

Роз'яснення дали у Київводоканалі.

Попри війну, українці мають своєчасно оплачувати комунальні послуги та передавати показники лічильників води, газу та світла. Всі лічильники мають періодично проходити процедуру повірки. У Київводоканалі розповіли, як мешканцям столиці замовити повірку лічильників води.

Коли треба робити повірку лічильника води

Як пояснили у Київводоканалі, для нових лічильників можна визначити дату повірки, додавши чотири роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу.

Читайте також: У Києві критична ситуація з повірками квартирних лічильників

Слід зазначили, що чотири роки треба відраховувати саме від цієї дати, а не від дати встановлення лічильника.

«Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві», – йдеться у повідомленні.

Куди звертатися, щоб замовити повірку лічильника води

У Київводоканалі пояснили, що замовити повірку лічильників води кияни можуть:

Скільки часу обробляють заявку на повірку лічильника

У Київводоканалі зазначили, що після оформлення замовлення, на електронну адресу споживача автоматично надійде її номер.

Читайте також: Немає лічильника на воду: чи можна призупинити нарахування, якщо у квартирі ніхто не проживає

«Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт. Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт», – йдеться у повідомленні.

У разі виникнення питань при оформленні заявок на повірку лічильників води, споживачі мож звертатися:

Раніше ми писали, чи обов'язково треба проводити повірку лічильників під час війни.