В Україні трудові відносини між роботодавцем та працівником регулюються відповідним законодавством. Бувають випадки, коли у трудовій книжці працівника виявляються помилки та виправлення. Видання «На пенсії» розповіло, на що вони можуть вплинути.
В Україні стаж після 1 січня 2004 року підтверджується даними про сплату страхових внесків. До вказаної дати, як і раніше, підтверджується даними трудової книжки та іншими паперовими документами. За таких обставин помилки в трудовій книжці можуть стати причиною втрати частини стажу.
Працівникам необхідно бережно ставитися до трудової книжки та звертати увагу на такі речі:
- При прийнятті на роботу має бути відповідний запис (дата, назва посади, назва організації або підприємства, номер і дата наказу, підпис керівника та його прізвище (ПІБ), печатка).
- Якщо підприємство змінило назву або відбулася його реорганізація, це також має бути зазначено у трудовій книжці.
- У трудовій книжці не має бути «дописів» іншим чорнилом до попередніх записів про прийняття або звільнення. Такий «допис» важливо правильно оформити окремим записом. Запис має бути завірений належним чином – «доданій інформації вірити», печатка та підпис уповноваженої особи.
- У випадку, якщо працівник змінив прізвище, важливо вказати назву документа, згідно з яким відбувається зміна, а також вказати, ким і коли він виданий.
Слід зазначити, що виправляти помилки, зроблені в записах у трудових книжках працівників, можуть тільки роботодавці, які власне такі неточні записи допустили.
Раніше ми писали, як додати відомості про трудову діяльність в електронну трудову книжку та хто має це робити.