UA / RU
Підтримати ZN.ua

П’ять кроків до сильного бренду «Україна» в світі - експерт

Наразі ставлення до України потрібно змінювати. 

Існує п’ять стовпів, які можуть допомогти Україні побудувати сильний бренд у світі. Про це пише Марія Липяцька, голова організації BRAND UKRAINE, у своїй статті для ZN.UA з посиланням на дослідження – «Навіщо Україні розвивати національний бренд під час повномасштабної війни».

Перший — автентичність.

«Про країни судять за тим, що вони роблять, а не за тим, що вони говорять. Тому, обираючи центральну ідею або бренд-наратив, потрібно орієнтуватися на успіхи та прогрес України у певних сферах, як-от військові технології, електронне врядування, агротехнології чи креативні індустрії», - вважає вона.

Другий — це тяглість.

Майбутній бренд країни має бути глибоко вкоріненим у її минуле та сьогодення. Найкращий спосіб досягнути тяглості — це сформувати центральну ідею, що проходитиме червоною ниткою крізь усі міжнародні комунікації України.

«Вірю, що для нас цією ідеєю може стати феномен волі, української суперсили та стилю життя, що робить нас незламними перед найскладнішими випробуваннями», - вважає авторка.

Третій — багатогранність. Останні два роки у фокусі наших комунікацій за кордоном була повномасштабна війна. Проте перед обличчям нових серйозних глобальних змін і викликів нам важливо пересвідчитися, що бренд України збереже свою релевантність міжнародному порядку денному.

«Це означає, що нам потрібно буде розширити спектр тем, крізь призму яких ми розповідатимемо про Україну, поглиблюючи знання іноземних аудиторій про наші історію, культуру, політику, технологічні досягнення тощо», - додала вона.

Читайте також: "Комунікація України зі світом потребує перегляду" – експерт з посиланням на дослідження

Четвертий — цифрова ідентичність. У нас час перша точка дотику з країною — це Інтернет. Саме тому цифрова ідентичність країн нині виходить на перший план.

П’ятий і останній стовп — системність. Уряд, громадянське суспільство, бізнес — усі, хто працює із розвитком і промоцією бренду України, — мають координувати свої зусилля та спільно формувати ключові наративи й меседжі для іноземних аудиторій.