UA / RU
Підтримати ZN.ua

ОПОРА: Кандидати в мери витратили на агітацію в соцмережах більше $200 тисяч

Прихована агітація і дискредитація конкурентів обійшлася кандидатам в більш $34,7 тисяч.

Перед другим туром виборів, який відбудеться в найближчу неділю 22 листопада в 11 містах України, кандидати в мери витратили на агітацію в соцмережах більше 200 тисяч доларів.

Про це повідомила голова Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська на пресконференції в Укрінформі.

За її словами агітація в Facebook обійшлася кандидатам в $227 тисяч.

"Агітація, яка була здійснена кандидатами в соцмережах, зокрема, в мережі Facebook, за нашими оцінками, коштувала їм 227 тисяч доларів. Це підрахунок безпосередньо за 8,5 тисячі повідомлень і постів, які рекламувалися в мережі на платній основі", - сказала Айвазовська.

У числі найбільш активних в плані агітації кандидатів - Олег Синютка (Львів, "Європейська Солідарність"), Віктор Шакірзян (Рівне, "Рівне разом") і Андрій Садовий (Львів, "Об'єднання "Самопоміч"). Саме вони за словами Айвазовської витратили більше найбільше коштів на агітацію в соцмережах.

Читайте також: Місцеві вибори 2020: екзитполи щодо голосування за депутатів міськрад дещо відрізняються від реальних результатів

Окремо було підраховано фінансування третіх сторінок в Facebook, які прямо або приховано агітують за кандидатів-учасників повторного голосування або дискредитують їх. Вартість такого прояву обійшлася в понад 34,7 тисяч доларів.

На найближчу неділю, 22 листопада, заплановано повторне голосування в 11 українських містах. У другому турі мерів обиратимуть жителі Дніпра, Львова, Миколаєва, Полтави, Рівного, Ужгорода, Черкас, а також Бердянська, Дрогобича, Нікополя та Слов'янська.

У цих містах жоден з кандидатів не зміг заручитися підтримкою більше 50% виборців 25 жовтня. У бюлетені буде включено імена двох кандидатів, які зайняли перше і друге місця в першому турі.

25 жовтня в Україні відбулися місцеві вибори. Громадяни обирали депутатів обласних, районних, міських, сільських і селищних рад, а також міських, селищних і сільських голів у всіх 24 областях України. 15 листопада другий тур виборів мера пройшов в семи містах.

За даними ЦВК, явка на виборах склала 37%, це в півтора рази менше, ніж на місцевих виборах 2015 року. 15 листопада на дільниці прийшли 24% виборців.

Детальніше про те, хто, як і для чого бере владу в обласних центрах України 25 жовтня, читайте в передвиборному проекті ZN.UA "Країна по поличках" (на українському і російською мовами).