В Україні зареєстровано 2115 друкованих медіа за статистикою Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Це – найбільша кількість медійних організацій в Україні у певній галузі. На другій сходинці – 290 онлайн-медіа. І на третьому місці – 163 провайдери аудіовізуальних сервісів, повідомляє регулятор. Найменше видано ліцензій на постачання послуг для потреб мовлення – 7.
Серед онлайн-медіа лідерами з реєстрації є вебсайти – 229 та youtube-канали – 21.
Також зареєстровано як медіа:
- 13 сторінок у Facebook;
- 12 telegram-каналів;
- 8 сторінок в Instagram;
- 4 – у ТіkТоk;
- по одному зареєстрованому онлайн-медіа у мережі Х, Viber та Whatsapp.
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
Коли буде обіцяний електронний кабінет для медіа?
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення повідомила, що завершено перший етап розробки програмного забезпечення. “Низка медіа, які зголосилися, візьмуть участь у дослідній експлуатації кабінету. 2024 року планується 2-й етап, який передбачає створення функціональних модулів щодо:
- електронної комунікації регулятора із суб’єктами у сфері медіа;
- спрощення механізму інформування суб’єктів;
- обміну документами, подання ними звітності і документів;
- автоматизації робочих процесів ліцензування і реєстрації”.
Раніше, в Україні вперше затверджено Порядок подання суб’єктами у сфері медіа річної фінансової звітності, а також внесено зміни у два порядки, які важливі для медіа – щодо функціонування Реєстру суб’єктів у сфері медіа та подання до Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення заяв щодо реєстрації суб’єктів у сфері медіа. Відповідне рішення регулятор у сфері медіа ухвалив на своєму засіданні.
Зміни до порядків реєстрації та функціонування реєстру є незначними. Наприклад щодо реєстрації медіа, до зразків бланків заяв на реєстрацію додано ще один, який застосовується під час внесення змін до ключових даних про медіа.
Щодо нового порядку подання фінзвітності, то він формується, за затвердженим порядком, відповідно до особливостей самого медіа та його організації як бізнесу та системи оподаткування.