UA / RU
Підтримати ZN.ua

На ремонт доріг в Україні потрібно 15 років і 40 млрд гривень

Близько 90% автомобільних доріг України вимагають проведення капітального ремонту або взагалі реконструкції, оскільки були побудовані 30-40 років тому за технічними вимогами того часу та розрахунку тодішніх навантажень.

"Укравтодору" необхідно фінансування в обсязі 30-40 млрд гривень протягом 15 років, щоб привести автомобільні дороги в Україні до належного експлуатаційного стану. Про це заявив голова "Укравтодору" Сергій Підгайний, повідомляється на офіційному сайт Міністерства інфраструктури.

За його словами, близько 90% автомобільних доріг України вимагають проведення капітального ремонту або взагалі реконструкції. Це пов'язано з тим, що більшість українських доріг побудовано близько 30-40 років тому за технічним вимогам того часу та розрахунку тодішніх навантажень. Зростання кількості автотранспорту та його вантажопідйомності створили необхідність використання інших технологій і матеріалів, що значно збільшує міцність і несучу здатність доріг.

"Після передачі автомобільних доріг місцевого значення в управління обласних рад, а в перспективі - на базовий рівень, як це передбачено реформою галузі, в сферу управління "Укравтодору" увійдуть 35 тис. км автомобільних доріг загального користування державного значення, які є основними транспортними коридорами для перевізників, а отже, в першу чергу потребують оновлення", - вважає Підгайний.

За його словами, отримати і направити на дороги хоча б частину зазначених коштів дозволить створення захищеного Державного дорожнього фонду, а також залучення додаткових інвестицій, зокрема, посилення співробітництва з МФО і реалізація концесійних проектів.

У свою чергу, децентралізована модель дорожнього господарства дозволить територіальним громадам відновити дороги, що мають пріоритетне значення для їх населених пунктів, а ремонт і експлуатаційне утримання цих доріг додатково будуть фінансуватися у формі субвенцій з державного бюджету. Розподіл коштів між регіонами буде відбуватися за спеціальною методикою, в основі якої - розрахунки, що враховують протяжність, категорійність, кількість смуг руху та інтенсивність доріг місцевого значення. !zn

Читайте також:

Дорогу не импортируешь, її потрібно зробити

Через спеку з 1 червня обмежать рух вантажівок по автодорогах

Олександр Малін, Укравтодор: "Йдеться вже не про якість, а можливість просто проїхати"