З 21 жовтня правоохоронці 91 165 разів перевірили регулярні та нерегулярні пасажирські перевезення міжобласного значення. Про це повідомили у Нацполіції та розповіли, у якій із областей виявили найбільше порушень.
«Зокрема звертали увагу на наявність у водіїв, пасажирів, екіпажів авіатранспорту документів про вакцинацію, відповідного сертифіката або негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР чи експрес-тесту на визначення антигену. Перевірки проводилися на автотранспорті – 75 179; на залізничних вокзалах – 15 181; в аеропортах – 805», – повідомили в поліції.
У результаті перевірок, правоохоронці склали 704 адмінпротоколи за ч. 1 ст. 44-3 (Порушення правил щодо карантину людей) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Найбільше порушень виявлено у:
- Київській області – 216;
- Черкаській області – 83;
- Полтавській області - 67;
- Сумській області – 54;
- Вінницькій області – 33;
- Запорізькій області – 28;
- Хмельницькій області – 28;
- Одеській області – 25;
- Донецькій області – 23;
- Луганській області – 22;
- Дніпропетровській області – 21;
- Житомирській області – 21.
Також під час перевірок правоохоронці виявили 770 випадків нелегальних перевезень. З цього приводу було складено 1066 відповідних протоколів. Зокрема, 503 протоколи правоохоронці склали за ст. 164 (порушення порядку провадження господарської діяльності - ред.) КУпАП, ще 563 – за ст. 140 (порушення правил, норм і стандартів при утриманні автомобільних доріг і вулиць, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху чи позначення на автомобільних дорогах і вулицях місць провадження робіт - ред.) КУпАП.
Нагадаємо, з 21 жовтня в Україні почали діяти нові карантинні правила перевезень, які стосуються регіонів із жовтим, помаранчевим або червоним рівнем епіднебезпеки. Нові правила стосуються як регулярних, так і нерегулярних перевезень пасажирів. Першого ж дня до поїздки потягом не допустили 18 пасажирів через відсутність одного з необхідних документів.
Через кілька днів з автоперевізників зняли відповідальність за пасажирів без COVID-сертифікатів та негативних ПЛР-тестів. У МОЗ також пояснили, у якому випадку відповідальність залишається на водіях легкових автомобілів.