UA / RU
Підтримати ZN.ua

В метро Києва збільшили інтервал руху: що на це вплинуло

Підприємству не вистачає машиністів та диспетчерів. 

У столичному метро з 3 червня скоротили кількість поїздів на всіх гілках метро та збільшили інтервал руху, у міжпікові години проміжки можуть сягати 6 хвилин. Це пов'язано, в основному, з мобілізаційними процесами та іміграцією кадрів. Про це розповів в.о. начальника Київського метрополітену Віктор Вигівський.

За його словами, на сьогодні дефіцит кадрів в метрополітені складає 15% по всім робочим спеціальностям. Бракує диспетчерів, електриків, механіків, машиністів поїздів. Ця ситуація вплинула на те, що збільшилась наповнюваність вагонів пасажирами.

Щодо мобілізації Вигівський пояснив, що підприємство має право бронювати 50% працівників. Бронь отримали всі ті категорії, які мають право на відстрочку від мобілізації, зокрема через займану посаду.

Читайте також: Київ знову шукає підрядника для будівництва метро на Виноградар

Вигівський додав, що підготовка нових кадрів займає не один рік, це стосується, зокрема, посад машиністів та диспетчерів. 

«В цей термін входить й засвоєння теорії й проходження практичних занять. Крім того, є різний рухомий склад, тому ще й потрібно адаптувати новачків після навчання до роботи на певному рухомому складі», — цитує слова Вигівського "Вечірній Київ".

Щодо гендерного складу, в метро працює 59% чоловіків та 41% жінок.  Найближчим часом буде оголошено про додатковий набір машиністів, особливих вимог, окрім хоча б базової середньої освіти, підприємство на ставить.   

Вигівський ще раз наголосив, що жінки можуть бути машиністками: «Надіюся, що розпочатий процес набору жінок посилиться».

Раніше повідомлялося про те, що Нацполіція та ДСНС отримали право бронювати 90% своїх працівників. Також 100% бронь отримали підприємства ОПК та енергетики.