UA / RU
Підтримати ZN.ua

Майже половина випускників молодшої школи не можуть визначити периметр і площу прямокутника — дослідження

УЦОЯО опубліковав результати першого в Україні моніторингового дослідження якості початкової освіти з математики.

Задачі на обчислення периметра та площі прямокутника розв'язують лише 48 % випускників початкової школи. Такі результати показало моніторингове дослідження якості початкової освіти.

Також лише 18% випускників початкової школи знають математику на високому рівні. 14% учнів не можуть виконати більшість елементарних завдань (так званих "завдань базового рівня").

Натомість випускники початкової школи виконують арифметичні операції над натуральними числами (72 %), знаходять значення виразу при даному значенні змінної, розв'язують найпростіші рівняння, використовуючи знання зв'язку між компонентами й результатом арифметичної дії (72 %), розв'язують прості текстові задачі, що стосуються добре відомих життєвих ситуацій (75 %).

Моніторингове дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» проводився Українським центром оцінювання якості освіти навесні 2018-го року. Це дослідження дозволило з'ясувати, чого навчилися у початковій школі діти, які не навчалися у НУШ і вивчали математику за старим Державним стандартом початкової освіти. Поки що оприлюднені дані дослідження стосовно математики. Пізніше будуть оприлюднені результати з читання. . Подібні дослідження проводяться в Україні вперше, але тепер вони стануть регулярними , згідно з новим «Законом про освіту». За програмою дослідження, воно буде проводитися раз на два роки до 2024 року.

Про те, навіщо нам математика у повсякденному житті, читайте у статті Вікторії Круглової "Математика: наука на мільйони?"